Pentru contact la adresa: stefanadrian_lazar@yahoo.com
Scopul acestui proiect este implementarea unui joc snake pe o matrice de leduri si va permite controlul prin intermediul a patru butoane fiind o buna modalitate de recreere si destindere.
Jocul va rula pe o matrice de 8×8 leduri controlat de 4 butoane (sus, jos, stanga, dreapta).
Piesa | Bucati | Pret |
---|---|---|
Piese de baza ale placii | ||
Matrice LED 8×8 | 1 | |
LCD 2×16 | 1 | |
Butoane | 4 | |
Cabluri de legatura | 25+ | |
Mufe mama 2 x 8 pini | 6 | |
Single row pin header 1×40 , 2.54mm | 1 | |
Cablu UTP | 1 | |
Rezistor 1k2 Ω | 8 | |
Rezistor 330 Ω | 8 | |
Rezistor 1k Ω | 8 | |
Potentiometru 10k | 1 | |
Modul buzzer | 1 | |
Breadboard | 1 | |
Tranzistor BC549 | 8 |
Jocul incepe cu 2 puncte pe matrice,una reprezentand sarpele si cealalta “mancarea”.Sarpele este controlat de cele 4 butoane si se mareste cu cat se aduna cat mai multe puncte.Scorul este afisat pe LCD,iar modulul buzzer va face zgomot atunci cand un punct este acumlat sau cand se va termina afisand mesajul “Game Over” pe ecran. Placuta comunica cu matricea led prin pinii de pe porturile B si D,cu LCD-ul cu cei de pe C,iar cu modulul buzzer prin portul B.
1.Legarea LCD-ului cu breadboardul si pinii placutei si conectarea potentiometrului pentru contrast.
2.Conectarea matricei LED impreuna cu rezistente.
3.Conectarea modulului buzzer.
4.Programarea microcontroller-ului.
5.Afisare pe matrice si LCD.