Brick Breaker Game

Introducere

Proiectul consta in implementarea jocul Brick Breaker pe un LCD. Am ales acest joc deoarece consider ca este distractiv, fiind unul dintre primele jocurile (pe PC) ale copilariei mele. Scopul proiectului este de a capata experienta in domeniul hardware, cat si de a realiza ceva cu care sa ma pot distra. Consider ca este util atat pentru mine, cat si pentru alte persoane deoarece intotdeauna de poti distra cu un astfel de joc.

Descriere Generala

Schema bloc

Hardware Design

Lista piese:

  1. Placa de baza
  2. Componente de baza
  3. Modul LCD SPI de 1.8''(128×160)
  4. Butoane

Schema Electrica:

Software Design

Am inceput prin a testa butoanele pentru a fi sigur ca le-am lipit corect. Acest lucru l-am testat prin aprinderea/stingerea unui LED de pe placa de baza. Urmatorul lucru pe care l-am testat a fost LCD-ul. Am afisat un simplu text pe el pentru a vedea daca conexiunile sunt corecte.

Mediu de dezvoltare

Am scris codul intr-un editor de text si am compilat din linia de comanda folosind un fisier Makefile.

Surse si biblioteci

In implementarea mea am folosit urmatoarele biblioteci: avr/io.h, uitil/delay.h, dar si un API de comunicare cu LCD-ul pus la dispozitie in cadrul laboratorului(spi.h/spi.c si ST7735R.h/ST7735R.c).

Rezultate obtinute

Am reusit sa obtin un joc perfect functional cu care ma pot distra. =)

Concluzii

Sunt extrem de multumit de ce am reusit realizez in cadrul acestui proiect. La inceput mi-a fost teama ca nu am sa reusesc sa leg LCD-ul de placa de baza, insa am reusit.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/rbarbascu/brick-breaker.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0