Stop the alarm
Autor:
Lidia Istrate 335CC
Introducere:
Acest proiect are ca scop implementarea unei alarme ce poate fi oprita doar prin rezolvarea unui calcul sau ghicirea unui cuvant prin completare litera cu litera (in stil hangman/spanzuratoarea). Initial se seteaza ora curenta si apoi o alarma la ora dorita. La ora alarmei, buzzerul incepe sa scoata sunete pana se alege jocul dorit : calcul sau hangman. Din acel punct, buzzerul va suna doar la un interval de timp pana la incheierea jocului. Jocul se desfasoara pe un ecran LCD.
Descriere generală
Schema bloc:
Lista componente:
Placa de baza ce contine microcontroller-ul ATmega324.
LCD pentru afisarea jocului (alegere ora, alegere tip joc, afisare calcul, afisare cuvant)
Tastatura Matriceala 4×4 cu butoane pentru introducerea inputului (cifre, litere, comanda stergere, confirmare actiune)
Buzzer pentru output sunete
Schema electrica:
Hardware
Placa de baza :
Placa + componente :
Probleme intalnite
Software
Detalii folosire:
alegere ora : se aleg 4 elemente hh:mm pentru fiecare se apasa pe S1-S9 pentru cifre de la 1 la 9 si pe S16 pentru 0
alegere tip joc pentru Calcul - S1 si pentru Hangman - S2
pentru Calcul : se introduc cifre de la S1 la S9 si S16 fiind 0, iar S15 confirma alegerea facuta
pentru Hangman : alegerile posibile sunt {'A','B','C','D','E','F','I','L','M','N','O','R','S','T','U','V'} maparea fiind facuta de la S1 la S16, este o limita de incercari gresite (5)
Codul sursa:
alarmpm_lidia_istrate_335cc.zip
Concluzii
A fost un proiect interesant si mi-a placut sa fac partea de software.
Resurse