Snake Game

Moldovan Gabriel-Nicolae
Grupa 335CC

Descriere Generala

Proiectul consta in implementarea unui joc de tip snake. Se vor folosii patru butoane de input pentru a schimba directia jucatorului si un display de tip OLED pentru a afisa jocul propriu zis.

Hardware Design

  • Placuta ATMEGA324A
  • Componentele de baza
  • Patru butoane de input
  • Display OLED
  • Breadboard
  • Cabluri mama-tata

Schema Bloc

Schema Electrica

Software Design

Din pacate nu am reusit sa duc proiectul pana in faza de implementare software. Ideea de implementare a software-ului ar fi fost de a cicla programul intr-o bucla de tip while, in care se verifica de fiecare data pozitia snake-ului, daca acesta se afla deasupra unei zone cu “mancare”, dimensiunea lui va creste cu 1 pixel, iar daca pozitia sa este invalida, adica capul se intersecteaza cu coada sau capul atinge unul dintre cei 4 pereti delimitatori atunci jocul se termina si se afiseaza mesajul de “Game Over”. Schimbarea directiei ar fi fost controlata de catre cele butoane montate pe breadboard, fiecare din ele corespunzand unei directii: up, down, left, right.

Rezultate Finale

Concluzii

Un proiect interesant, este prima data cand lucrez si cu partea hard si soft. Din nefericire am ars display-ul si nu am reusit sa continui implementarea acestuia pana in stadiul de functionalitate.

pm/prj2019/ostiru/snakegame.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0