Smarandoiu Andrei - Candy Crush

Descriere

Imi doresc implementarea celebrului joc Candy Crush.

Imaginea va fi redata pe un ecran LCD, iar jucatorul va putea interactiona cu acesta prin intermediul a 4 butoane de navigare, un buton de selectie (ENTER) si un buton de anulare a actiunii (BACK). Jocul va fi de tipul “endless run”. Jucatorul va trebui sa obtina cat mai multe puncte intr-un interval de timp prestabilit. Acesta va fi anuntat de un buzzer de timpul pe care il mai are la dispozitie. De asemenea, acesta mai este folosit si pentru a reda sunete de joc precum combo-uri sau finalizarea jocului.

Pentru imbunatatire in cazul in care voi implementa in timp util proiectul, imi doresc sa includ un modul de gesture controller pentru a inlocui navigarea prin gesturile mainii.

Lista de Piese

  • ATmega324
  • rezistente, condensatoare, diode
  • LCD
  • 6 butoane
  • buzzer

Schema Bloc

Schema Electrica

Software Design

Functionalitati

Aplicatia porneste direct in ecranul cu jocul principal, unde jucatorul trebuie sa formeze linii sau coloane continand aceleasi forme. La formarea unor astfel de secvente, acesta va fi punctat cu 3 puncte, respectiv 1, pentru distrugerea unei linii respectiv coloane. La distrugerea unei linii, buzzer-ul il va alerta pe jucator.

Am inclus un timer pentru contorizarea timpului. Jucatorul are la dispozitie 15 secunde pentru a-si bate recordul. De asemenea, butoanele sunt actionate prin intreruperi pentru a spori interactivitatea cu placa.

Imagini

Concluzie

A fost un proiect interesant care mi-a dat impresia ca un proiect hardware nu este chiar atat de greu pe cat imi imaginam.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/mlungoci/smarandoiu-andrei-candy-crush.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0