Joc Minesweeper

Introducere

Această pagină descrie implementarea unui joc Minesweeper pe LCD, cu ajutorul microprocesorului ATmega324. Jocul este singleplayer, scopul fiind identificarea cu succes a tuturor minelor de pe planșă.

Descriere generală

Jucătorul își va putea deplasa un cursor de selecție a căsuței, să marcheze o căsuță unde consideră că se află o mină sau să apese o căsuță. Fiecare căsuță va conține o cifră diferită de 0 egală cu numărul de mine în căsuțele adiacente (inclusiv cele oblice). Dacă jucătorul apasă o căsuță goală (care nu conține nicio cifră sau mină), o să fie dezvăluite toate căsuțele adiacente goale și primul brâu de căsuțe cu cifre in ele.

Jocul se termină ori când au fost dezvăluite toate căsuțele fără mine, ori când jucătorul apasă pe o mină (marcajele de mină sunt doar pentru orientarea jucătorului).

Schemă bloc

Hardware design

Schemă electrică

Listă piese

  • 6 butoane
  • Cabluri
  • Rezistoare
  • Headere
  • LCD
  • Perfboard

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/mandrei/sroman_pm.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0