2-Player Football Game

Rada Robert Gabriel | Facultatea de Atomatica si Calculatoare | Grupa 332CC

Introducere

Proiectul consta in implementarea unui joc de fotbal 2D pentru 2 jucatori similar cu haxball.
Jucatorii vor controla cate un personaj cu ajutorul unui joystick si vor putea sa loveasca mingea cu un buton. Scopul lor este de a baga mingea in poarta adversarului.

Descriere generala

Pentru afisare voi folosi un modul LCD de 2.8” cu rezolutie 240×320 px.
Cei doi jucatori isi vor putea controla personajul cu cate un joystick si un buton.
Schema bloc:

Schema electrica

Lista de Piese

  • Modul LCD de 2.8” cu SPI și Controller ILI9341 (240×320 px)
  • 2 Analog Joystick
  • 2 Butoane
  • Buzzer
  • Placa de test
  • Fire mama-mama

Software Design

Pentru dezvoltare am folosit Atmel Studio 7.
La fiecare cadru, obiectele mobile (jucatorii, mingea) sunt sterse de pe ecran si redesenate in noua pozitie. Noua pozitie este data de vechea pozitie si viteza curenta pe cele 2 axe. Datele de la joystick sunt folosite pentru a actualiza viteza jucatorilor.
Timer0 merge la o frecventa de 61 Hz si este folosit pentru a calcula timpul ramas pana la sfarsitul jocului si pentru a limita numarul de cadre pe secunda.
Starea butoanelor este citita odata la ~1 ms folosind intreruperi de overflow pe timer2. Un buton este considerat apasat daca valoarea lui a fost 0 in 8 intreruperi consecutive.

Rezultate Obtinute

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/mandrei/robert-rada.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0