Smeu Florin-Ion | Facultatea de Automatica si Calculatoare | Grupa 332CC
Proiectul pe care am ales sa-l implementez este unul dintre cele mai clasice jocuri, Pac-Man. Acesta va arata cat mai apropiat imaginii de mai jos. Scopul jocului este colectarea tuturor punctelor de pe harta, evitand obstacolele. Exista 3 fantome, iar coliziunea cu acestea va scadea o viata a caracterului.
Pentru afisare este folosit un LCD de 2.8 inch (240×320 pixeli) care contine si un controller ILI9341. Sunetele sunt redate folosind un speaker.
Controlul caracterului se face folosind 4 butoane, cate unul pentru fiecare directie. .
Schema bloc a proiectului este:
Schema electrica a proiectului este urmatoarea:
In cadrul sau se regasesc microcontrollerul ATMega324, LCD ILI9341, speakerul, cat si cele 6 butoane.
Am desenat toate caracterele si toate imaginile necesare salvandu-le ca vectori in zona de memorie de program a microcontrollerului. Acest lucru a ocupat aproximativ 14KB din cei 32 KB disponibili. De asemenea, sunetele au fost create ca niste secvente de note care sunt redate de catre speaker. Mai jos pot fi vazute rezultatele finale: || || ||