LCD Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: alex.serban142@gmail.com

Introducere

Proiectul consta in implementarea pe un display LCD a jocului clasic Snake.

Acest proiect pune in practica notiunile insusite la laboratorul de Proiectare cu Microprocesoare si consider ca ma va ajuta sa imi imbunatatesc cunostintele actuale.

Descriere Generala

Jucatorul directioneaza sarpele pe ecran, obiectivul fiind de a acumula cat mai multa “hrana”, dimensiunea sarpelui crescand. Directia de miscare a sarpelui(sus, jos, dreapta, stanga) va putea fi modificata prin intermediul celor 4 butoane, iar in momentul in care capul sarpelui atinge oricare alta parte a corpului, jocul se termina.

Schema Bloc

Hardware Design

Lista Componente

  • Placuta PM 2019
  • Componente de baza
  • Microcontroller ATmega324
  • Ecran LCD
  • Butoane
  • Fire

Rezultate Obţinute

Concluzii

Acest proiect a fost unul foarte interesant si folosindu-ma de cunostintele obtinute la laborator am realizat cu succes placuta pentru proiect, impreuna cu cele 4 butoane si ecranul LCD Nokia.

Partea de hardware pe care am implementat-o a fost foarte interesanta si cu siguranta am invatat multe lucruri noi, lovindu-ma de cateva probleme pana la finalizarea placutei complete.

Consider ca proiectul a fost extrem de util pentru intelegerea si aprofundarea cunostintelor dobandite in cadrul laboratorului, precum si pentru familiarizarea cu lucrul manual, care desi nu ma asteptam sa imi placa, mi-a atras cu siguranta atentia, aratandu-mi cat de complex poate sa fie un device de dimensiuni atat de mici.

Bibliografie / Resurse

pm/prj2019/imatesica/ssa2019.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0