Autorul poate fi contactat la adresa: alex.serban142@gmail.com
Proiectul consta in implementarea pe un display LCD a jocului clasic Snake.
Acest proiect pune in practica notiunile insusite la laboratorul de Proiectare cu Microprocesoare si consider ca ma va ajuta sa imi imbunatatesc cunostintele actuale.
Jucatorul directioneaza sarpele pe ecran, obiectivul fiind de a acumula cat mai multa “hrana”, dimensiunea sarpelui crescand. Directia de miscare a sarpelui(sus, jos, dreapta, stanga) va putea fi modificata prin intermediul celor 4 butoane, iar in momentul in care capul sarpelui atinge oricare alta parte a corpului, jocul se termina.
Acest proiect a fost unul foarte interesant si folosindu-ma de cunostintele obtinute la laborator am realizat cu succes placuta pentru proiect, impreuna cu cele 4 butoane si ecranul LCD Nokia.
Partea de hardware pe care am implementat-o a fost foarte interesanta si cu siguranta am invatat multe lucruri noi, lovindu-ma de cateva probleme pana la finalizarea placutei complete.
Consider ca proiectul a fost extrem de util pentru intelegerea si aprofundarea cunostintelor dobandite in cadrul laboratorului, precum si pentru familiarizarea cu lucrul manual, care desi nu ma asteptam sa imi placa, mi-a atras cu siguranta atentia, aratandu-mi cat de complex poate sa fie un device de dimensiuni atat de mici.