Silviu-Mădălin SANDU (87729) - Tetris

Autorul poate fi contactat la adresa: sandusilviumadalin@gmail.com

Introducere

Scopul proiectului este reprezentat de implementarea jocului clasic Tetris. Jucatorul va putea manevra piesele cu ajutorul unui joystick.

Descriere Generala

Sistemul va contine urmatoarele componente de baza: microcontroller-ul, joystick-ul si ecranul LCD color. Se vor genera random piese. Acestea se vor muta la stanga sau dreapta cu ajutorul joystick-ului. Accelerarea vitezei de coborare a pieselor se va face prin indreptarea manetei in partea de jos, iar rotirea pieselor se va face prin indreptarea manetei in partea de sus.

Schema

Hardware Design

Piese:

  • placa Atmega324
  • joystick
  • LCD color
  • fire de legatura

Schema electrica

Software Design

Pentru implementarea acestui proiect am folosit:

  • Eagle - realizarea schemei electrice
  • Sublime - scrierea codului
  • HIDBootFlash - incarcarea codului pe placa

Implementarea jocului a fost facuta de la 0. Pentru comunicarea cu LCD-ul m-am folosit de indicatiile din laborator. Jocul are un singur nivel pe o tabla de 32 de linii si 20 de coloane.

Rezultate obtinute

Jocul este functional. Ii lipsesc 3 piese din jocul original de Tetris si un contor pentru scor.

Concluzii

Acest proiect mi-a oferit o experienta foarte interesanta. A fost placut ca pe langa partea de software sa realizam si partea de hardware.

Download

Jurnal

16-05-2019 : achizitionarea tuturor componentelor

20-05-2019 : terminarea partii hardware

23-05-2019 : terminare cod si finalizarea proiectului

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/dghilinta/tetris.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0