Alexandru PETICILĂ (87482) - Ping-Pong LCD
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Acest proiect consta in simularea unui joc de Ping Pong pe un ecran LCD.
Jocul va fi 1v1, iar pentru a isi misca paleta, fiecare jucator va folosi 2 butoane;
Jucatorii isi vor misca paletele pentru a prinde mingea care se va deplasa pe ecran, ricosand la contactul cu paletele.
Scopul fiecarui jucator este de a-si infrange adversarul, facandu-l sa rateze mingea.
Descriere generală
Hardware Design
Pentru simularea acestui joc, voi avea nevoie de:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
biblioteca avr
lcd.c si lcd.h pentru a controla lcd.ul
structura pentru pozitie si directie
algoritmi pentru ciocnirile cu peretii respectiv cu paletele jucatorilor
Mentin directia mingii pe cele doua axe si actualizez constant pozitia acesteia
Mingea va ricosa din peritii de sus si jos (isi va schimba directia pe verticala)
Punctul va fi castigat atunci cand adversul nu reuseste sa prinda cu paleta mingea
paleta va fi controlata cu ajutorul a doua butoate, doar pe axa OY
Cine va ajunge primul la targetul porpus de puncte va castiga
Rezultate Obţinute
Rezultatele obţinute în urma realizării proiectului:
Concluzii
Consider ca a fost un proiect care m-a ajutat sa invat cum functioneaza placuta, intelegand conceptele facute la laborator.
Am reusit sa obtin rezultatul dorit, dar consider ca puteam alega un proiect mai amplu.
Download
alexandru_peticila_331cb.zip
Arhiva contine:
biblioteca de LCD Nokia 3310/5110 (lcd.c, lcd.h)
aplicatia propriu-zisa (main.c, makefile)
README cu descrierea implementarii
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Bibliografie:
Resurse hardware:
Documentația în format
PDF