Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea pe un LCD grafic a jocului Snake. Controlul sarpelui se va realiza prin intermediul a patru butoane ce indica directia in care se deplaseaza sarpele (sus, jos, stanga, dreapta).
Jocul presupune indrumarea sarpelui astfel incat sa consume block-urile (mancarea) ce vor aparea pe ecran pentru a obtine o dimensiune cat mai mare a acestuia. Pentru fiecare block consumat, sarpele va creste in dimensiune. Jocul se termina atunci cand sarpele isi intersecteaza capul cu orice alta parte a corpului.
Lista de piese
Schema electrica:
In realizarea proiectului am folosit un LCD Nokia 5110. Utilizand biblioteca acestuia am reusit sa afisez sarpele, mancarea si miscarea acestuia. Din cauza unei neglijente am lipit butoanele in mod necorespunzator, astfel testarea functionalitatilor devenind irealizabila. Acest proiect are implementate doar urmatoarele functionalitati: miscarea sarpelui in directia initiala si afisarea mancarii random pe ecran.
Dupa constientizarea tuturor greselilor realizate pot spune ca proiectul este unul simplu si chiar interesant. Ar fi trebuit sa ii acord mai multa atentie si sa incep realizarea lui cu ceva mai mult timp inainte de deadline.