Introducere

Proiectul constă în implementarea jocului Snake pe plăcuță folosind un accelerometru pentru determinarea mișcărilor șarpelui și un ecran LCD pentru display.

Descriere Generală

Jucătorul va putea vedea șarpele pe ecranul LCD, din acel moment jucătorul va putea controla direcția mișcării șarpelui folosind accelerometrul, jocul se va termina în momentul în care șarpele își muscă coada, sau se lovește de unul din ziduri.

Schema bloc

Hardware design

Software design

Mediu de rezolvare: Notepad++ Am lucrat în Windows pe terminal de Linux, m-am folosit de librăria pentru mpu6050, librăria de la lcd și de i2c. În momentul în care pornește plăcuta începe și jocul, șarpele se mișcă o unitate pe secundă, cu fiecare fruct mâncat acesta crește cu o unitate și scorul de sus crește.

Rezultate Obținute După rezolvării problemelor cu ecranul LCD am reușit să obțin un rezultat parțial în care jocul ar fi funcțional.

Concluzii

Consider că acest proiect m-a învățat cum este dezvoltarea pe o altă latură a programării pe care nu am reușit încă să o explorez cum trebuie.

Download

romanmircea_snake.zip

Jurnal

22-Aprilie-2019 Tema proiectului, lista de piese și schema bloc

5-Mai-2019 Schema electrică

12-20-Mai-2019 Implementare Hardware

22-23-Mai-2019 Implementare Software

Listă de piese

  • Placuta ATMega 324
  • Accelerometru cu giroscop MPU-6050
  • Ecran LCD
  • Cablu USB pentru alimentare
  • Rezistențe, condensatori, etc.
pm/prj2019/ctranca/snake-cu-accelerometru.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0