SNAKE

Proiectul are ca scop implementarea clasicului si iubitului joc de snake.

Introducere

Cu totii ne aducem aminte de bunele vremuri cand ne bucuram pe minunatul nostru nokia 3310 de o baterie extraordinara si de un joc nemaipomenit la acea vreme, snake! In reproducerea acestuia voi utiliza un ecran LCD Nokia pentru afisarea acestuia, un buton pentru “OK”
si un joystick care va controla miscarea sarpelui. Si cum sunetele sau vibratiile nu pot lipsi, le adaugam si pe acestea in cadrul proiectului,
dupa cum se detaliaza mai jos.

Descriere Generala

Fata de clasicul si vechiul joc, voi aduce inca un mod de joc: Time attack, iar jocul clasic va creste in dificultate in functie de nivel/lungimea sarpelui. Difuzorul va oferi sound effects in functie de ce va realiza jucatorul: highscore, moarte, timp mai bun etc. Motorul de vibratii va oferi o interactiune si mai interesanta, intrand in functiune la atingerea unui nou highscore, cand jucatorul moare sau cand mai are doar o viata.

Schema bloc hardware

Schema electrica

Lista de piese

  • LCD Display
  • Joystick
  • Buton
  • Conectori panglica
  • Pini mama
  • Difuzor

Concluzii

Proiectul m-a ajutat sa inteleg mult mai bine conceptele de baza ale acestei materii, deschizandu-mi ochii asupra cum functioneaza aparetele din jurul meu.

Resurse folosite si arhiva

Arhiva cu sursele se gaseste aici: dobre_rares_pm.zip

Ca resurse am folosit biblioteca display-ului de pe github, adaptata, bine-inteles. Biblioteca gasita initial nu m-a ajutat deloc. Pentru game-play am folosit cateva articole de pe geeksforgeeks impreuna cu niste sfaturi de la fosti studenti.

pm/prj2019/astratulat/snake.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0