Joc de memorie cu opt LED-uri si opt butoane pentru un singur jucator. Cele opt LED-uri se vor aprinde secvential, formand un pattern pe care jucatorul va trebui sa il reproduca prin apasarea butoanelor corespunzatoare. Difuzorul il va anunta pe jucator daca a reprodus corect secventa de leduri aprinse, iar daca toate secventele au fost reproduse corect va anunta finalul si terminarea cu succes a jocului. Acesta din urma va avea mai multe nivele cu grade diferite de dificultate.
Am ales acest joc deoarece antreneaza memoria si il relaxeaza pe jucator.
Lista de piese:
Mediul de dezvoltare:
Functii si implementare
Detalii de implementare si functionare:
Odata ce se conecteaza placuta se aprind ledurile in seventa de “Hello” (este apelata helloDance()) si se asteapta selectarea nivelului de dificultate de catre jucator.
Imediat ce s-a selectat nivelul se genereaza un numar de secvente random (sunt apelate sequenceGenerator() si ledON()). Se asteapta ca utilizatorul sa reproduca secventa de leduri prin apasarea butoanelor si de verifica daca secventa este corecta (checkButtons()). Daca secventa este corecta se aprind ledurile anuntand ca runda a fost castigata (winRound()) alt fel jocul este pierdut si se aprinde secventa de leduri corespunzatoare pierderii jocului. Daca toate rundele au fost castigate atunci se aprinde secventa de leduri pentru joc castigat.
Functia buzz este folosita atunci cand se apasa butoanele, cand jocul este castigat/pierdut la castigarea unei runde si la secventa de “hello” de la inceputul jocului
Rezultate obtinute
Joc pierdut: https://youtu.be/wH80vP4gw8k
Joc castigat: https://youtu.be/zr42Rdlbvyo
Download
Arhiva cu surse si readme: gagea_elena-miruna_336cc.zip
Documentatia in format PDF: PDF
Jurnal
15-aprilie-2019 - alegerea temei proiectului
17-aprilie-2019 - achizitionarea placutei si a componentelor de baza.
19-aprilie-2019 - achizitionarea componentelor specifice necesare pentru proiect.
23-aprilie-2019 - lipirea componentelor de baza pe placuta.
24-aprilie-2019 - schema electrica realizata cu EAGLE
14-15-mai-2019 - lipirea componentelor ramase pe placuta auxiliara.
16-mai-2019 - bootloader.
18-mai-2019 - scriere cod, makefile si reparat lipiturile gresite.
23-mai-2019 - finalizare documentatie wiki.
Bibliografie
Resurse software Datasheet ATMEGA: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf
Schema PCB si placa proiect: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/cablaj/proiect2019
Bootloader: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/tutorial/bootloader
Schelet de cod: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab1 , http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab2 , http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab3
EAGLE: http://www.cadsoftusa.com/
SublimeText2: https://www.sublimetext.com/2