Hategan Florin George - Tank Master

Autorul poate fi contactat la adresa: hateganfloringeorge@gmail.com

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea unui tanc de jucarie, ce poate fi controlat prin intermediul unei aplicatii de mobil, prin bluetooth.Scopul proiectului este acela de a-mi insusi cunostintele dobandite in cadrul cursului de Proiectare cu Microprocesoare, precum si cel de a gestiona conexiunea dintre hardware si software in cadrul unei aplicatii practice.

Descriere generală

Utilizatorul va controla miscarile tancului prin intermediul unei aplicatii android.Comunicarea intre dispozitiv si placuta se va realiza pe baza unui modul Bluetooth, iar microprocesorul va pune in miscare motorasele cu ajutorul unor drivere. Optional: as dori sa integrez controlarea tancului in cadrul unui joc pe mobil sau sa realizez la nivel de software motion tracker pentru acesta.

Schema bloc

Hardware Design

Schema electrica :

Lista de piese

  • ATmega324
  • Baterii 9V X2
  • Modul Bluetooth
  • 2 Motoare + driver
  • Roti + Suport placa
  • Cabluri de legatura
  • Reducator de tensiune

Software Design

  • Arduino Bluetooth RC Car - aplicatia de control a masinutei
  • Autodesk Eagle - schema electrica

Rezultate Obţinute

Un tanc ce poate fi controlat cu ajutorul aplicatiei de bluetooth.Rotile tancului se pot roti insa greutatea mult prea mare si motorul destul de micut, impiedica rotirea senilelor.

Concluzii

A fost un proiect foarte interesant, plin de obstacole insa a meritat.

Download

Codul sursa si Makefile : tank.zip

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/apredescu/un_tanc_mic.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0