Vlad HOAGHE (87862) - Snake

Introducere

Proiectul consta in implementarea jocului clasic de snake pe un display LCD. Sarpele se va controla din 4 butoane (sus, jos, stanga, dreapta) si va colecta hrana aparuta aleator pe harta. In caz contrar, daca sarpele colecteaza otrava dimensiunea si scorul acestuia vor scadea.

Jocul se va termina atunci cand sarpele isi va atinge cu capul orice alta parte a corpului sau va atinge un obstacol.

Am ales acest proiect deoarece Snake este in acelasi timp un joc foarte popular, dar si destul de usor de implementat.

Descriere generală

Hardware Design

Lista de piese :

  • ATmega324A
  • Butoane
  • Ecran LCD
  • Fire
  • Placuta de baza
  • Buzzer
  • Cablu de alimentare

Software Design

Pentru implementare am folosit Visual Studio Code si anumite biblioteci pentru LCD ILI9341.

Initial apare un meniu din care se poate selecta dificultatea dorita.

In functie de dificultatea aleasa va aparea o alta harta, iar jocul se va termina cand sarpele atinge un obstacol sau isi atinge propriul corp. Daca acesta colecteaza hrana, lungimea si scorul vor creste. In caz contrar, lungimea si scorul scad.

La final, apar mesajele “GAME OVER”, “SCORE: ” si “PRESS ANY KEY FOR NEW GAME”.

Rezultate obtinute

Easy

Hard

Concluzii

A fost un proiect destul de interesant si util, am invatat sa pun in practica anumite elemente de electronica. Cea mai complicata parte a fost sa reusesc sa utilizez bibliotecile lcd-ului. Apoi totul a mers din ce in ce mai bine.

Jurnal

Datele milestone-urilor au fost respectate

Bibliografie/Resurse

pm/prj2019/apredescu/snake.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0