Introducere

Proiectul reprezinta in implementarea jocului Snake pe o matrice de led-uri. Scopul este acela de a exersa cunostintele dobandite in cadrul laboratorului. Am pornit de la ideea de a petrece pauzele de la facultate jucandu-ma un joc construit de mine de la zero. Acesta este usor de jucat si distractiv in acelasi timp

Descriere generala

Pe matricea de led-uri, sarpele va fi reprezentat sub forma a 4 led-uri. Punctul target al sarpelui va fi generat random, iar dupa ce sarpele va inghiti prada, se va mari cu 1 led. Miscarea se realizeaza de pe 4 butoane: sus, jos, stanga si dreapta.

Hardware design

Lista piese:

  • Placuta PCB PM2019
  • Matrice LED-uri 8×8
  • 4 x butoane
  • 1 x cablu UTP
  • 1 x conector / Single row pin header 1×40, 2.54mm
  • 6 x mufe mama 2×8 pini

Software Design

Mediu de dezvoltare: AVR Studio

Librarii 3-rd party: Nu a fost nevoie

Schema electrica

Concluzii

A fost putin mai dificil decat imi imaginam si, din pacate, nu am reusit sa fac sarpele sa mearga in functie de apasarea butoanelor.

Rezultate obtinute

In final, am reusit sa finalizez un proiect in care sarpele se plimba singur pe matricea de led-uri si isi creste lungimea dupa ce a capturat prada.

Download

Arhiva cu codul: new_snake.zip

Jurnal

Saptamana 1: schema bloc

Saptamana 2: schema electrica + lipire componente de baza + incarcare bootloader

Saptamana 3: achizitionarea pieselor aditionale + montarea acestora

Saptamana 4: implementare software

Bibliografie/Resurse

Documentatia in format PDF: Document în format PDF

pm/prj2019/apredescu/696969.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0