Pentru acest proiect, voi implementa împreună cu colegul meu, Medar Andrei, un joc de Battleships pe LCD, în 2. Fiecare dintre noi ne vom configura plăcuța urmând apoi să le legam pentru a juca jocul în 2.
Pentru implementare, plăcuțele sunt setate, una ca fiind master, iar cealaltă slave.
Ele comunică prin USART, pe pini RX, TX.
Modul în care se desfășoară jocul este următorul:
*fiecare ține 2 matrice în care va ține detaliile despre harta sa și cea a inamicului.
*după ce fiecare își plasează nava, ambi trimit unul celuilalt coordonatele centrului navei lor,
urmând fiecare să își noteze în matricea inamicilor detaliile primite.
*pe rând, fiecare încearcă să nimerească folosindu-se de butoane și LCD
*câștigă cel care distruge toată nava inamucului
În concluzie, partea cea mai grea a fost să reușim să facem plăcuțele să comunice între ele corect. La început ele trimiteau lucruri gresite/primeau date eronate, însă am reușit să sicronizăm transmiterea de date și a funcționat.
Datasheets:
Resurse schemă electrică:
Biblioteci folosite: