Acest proiect consta in simularea unui joc de X si 0 pe led-uri.
Implementarea va fi realizata folosind 9 led-uri bicolore(rosu - jucatorul 1 si verde - jucatorul 2) si 9 butoane. Fieecare led corespunde unui buton. Culoare rosie este pentru X si verde pentru 0. Jucatorii vor apasa pe rand pe butoane, alegand locul unde doresc sa puna X sau 0. La final, exista un led de scor care se va aprinde in culoarea castigatorului sau nu se aprinde in caz de egalitate.
Schema bloc
Lista piese(pe langa cele de la placa de baza):
Schema electrica:
Implementarea am realizat-o pornind de la laboratorul 0. Nu am folosit alte librarii. Am retinut un vector de led-uri(fiecare led are 2 culori red si green) si un vector de butoane. La apasarea butonului se aprinde led-ul respectiv in culoarea jucatorului(red sau green). Pentru a verifica castigatorul am retinut pozitiile aprinse intr-o matrice.
Proiectul este functional si respecta regulile de la X si 0. Insa exista un mic bug, 3 led-uri stau aprinse constant(nu se pot stinge).
Proiectul a fost interesant si nu foarte greu de realizat. Cea mai grea parte a proiectului au fost lipiturile pe placuta secundara(au fost foarte multe fire de lipit si foarte apropriate asa cum se observa si din poza de mai sus). Codul a fost scris destul de repede fara a intampina probleme.
Atasez aici arhiva cu codul sursa:x_si_0_-_led_-_dorcescu_roxana-antoanela.zip
Resurse: laboratorul 0 de PM