Proiectul consta in implementarea jocului Snake pe un LCD grafic.
Jocul va fi structurat pe mai multe nivele, trecerea la urmatorul nivel realizandu-se prin atingerea unui anumit scor. Miscarea serpisorului se va face prin apasarea butonului aferent directiei de mers dorita.
Preluate din laboratorele de PM:
Singura structura de date folosita este cea pentru pozitia sarpelui in coordonate carteziene. Algoritmi: nimic interesant. Este un simplu joc de Snake, ce in functie de scorul pe care il are, mărește viteza de mers a șarpelui. Șarpele crește pe măsura ce mănâncă; se mișcă în 4 direcții: sus, jos, stânga, dreapta - sau cel puțin așa ar trebui, nu merge decât butonul DOWN. Dacă ajungi la nivelul 6, ai câștigat! Dacă îți atingi propriul corp sau atingi pereții (marginile ecranului), pierzi.
Vezi codul din arhiva.
A fost un proiect interesant (chiar dacă nu am reușit să fac toate butoanele să meargă ) la care mi-a făcut plăcere să lucrez. Partea software nu a fost greu de implementat. Nici cea hardware. Trebuie sa mentionez că nu m-am așteptat să nu îmi meargă butoanele de direcție.
Download page in PDF: Snake