Diana-Cristina BUZOIANU (87651) - Space Invaders
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
In acest proiect imi propun sa implementez jocul Space Invaders pe un ecran LCD.
Scop
Implementarea jocului copilariei cu ajutorul conceptelor pe care le-am desprins de la laboratorul de PM.
Utilitate
Cred ca mereu este placut sa te bucuri pentru ca o data dupa cceva timp de o amintire placuta.
Descriere generală
Functionalitate
Utilizatorul va avea la dispozitie 5 butoane:
Cele 2 de pe placuta din piesele obligatorii
3 butoane aditionale (asezate in linie)
Butonul din stanga il va deplasa la stanga un spatiu
Butonul din dreapta il va deplasa la dreapta un spatiu
Butonul din mijloc va fi cel pe care se va trage
Hardware Design
Lista Piese
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF