Belei Andrei 332CA
Mi-am propus sa creez o implementare a jocului clasic, Tetris. Jocul va fii afisat pe un ecran LCD si controlat folosind un accelerometru.
Piesele vor fi mutate prin intermediul input-ului de la accelerometru. Axa Ox va misca blocurile pe laterale, iar axa Oy va definii viteza si va roti piesele.
Din punct de vedere hardware avem 3 componente principale:
Schema electrica:
Editorul de text pe care l-am folosit pentru a scrie codul a fost Sublime text pe Ubuntu 18.04 x64.
Pentru a genera fisierul .hex rulati comanda make. Cand conectati placa la PC tinteti apasat BTN. Incarcati codul folosind make upload.
Bibliotecile folosite pot fi gasite la bibliografie.
Nu cumparati componente chinezesti (Ex: 1.44 inch ST7735 (128×128)) deoarece nu gasiti niciun datasheet sau biblioteca.
Arhiva cu cod:
Biblioteca pentru LCD am luat-o din laboratorul 5.
Biblioteca de la accelerometrul mpu6050 de la avr-ultimate-driver-pack