Marin BULACHI (84048) - Piano Tiles 2 Robot

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul care se doreste a fi implementat consta in realizarea unui robot care sa poata sa se joace in jocul Piano Titles.

Astfel, se doreste ca botul sa se joace cat mai mult timp.

Descriere generală

Aplicatia va citi datele de la un LDR(Light Dependent Resistor) si va misca motorasul care va apasa pe clape de pe un device in functie de datele primite de la LDR.

Scopul este de a face un scor cat mai mare pe care un om nu-l va putea face.

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese

  • Placa de baza
  • Microcontroller ATmega324
  • 4 LDR(Light Dependent Resistor)
  • 4 Micro servo
  • Fire, rezistente

Schema electrică

Software Design

Mediul de dezvoltare

  • Aplicația a fost dezvoltată în Programmer's Notepad, iar pentru încărcarea acesteia pe microcontroller s-a folosit HID Boot Flash.

Logica de functionare

  • La pornirea Robotului voi lua datele de la cele 4 LDR-uri voi verifica daca culoarea este neagra atunci misc servomotorul in jos, daca culoare este alba il misc in sus.

Probleme intampinate

  • Pentru a misca 4 servomoteare a fost necesar sa schimb frecventa procesorului de la 16 MHz la 8 MHz.

Rezultate Obţinute

  • Robototul este functional.

Concluzii

  • Realizarea proiectului a fost o experienta interesanta si captivanta din care am invatat foarte multe lucruri. Partea hardware a fost grea a fost foarte multe fire de lipit. Parte software a fost mai usoara. In final, pot spune ca am realizat tot ce mi-am propus, proiectul fiind complet functional.

Download

Bibliografie/Resurse

* Mod de funcționare *

  • Documentația în format PDF
pm/prj2018/mandrei/marin.bulachi.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0