Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Scopul proiectului este realizarea unei table de sah interactive care afiseaza mutarile posibile.
Dupa cum se obsera din schema proiectului, microcontrolerul este conectat la 64 de senzori Hall si 64 de led-uri, grupate cate doua. Astfel atunci cand o piesa este mutata senzorii semnaleaza schimbarea si microcontrolerul genereaza un raspuns visual asupra validitatii miscarii si a optiunilor de mutare a acelei piese.
Lista de piese:
Programul ce sta la baza proiectului a fost dezvoltat in AVRStudio. Programul are la baza o structura repetitiva care executa 3 operatii principale:
Pt. primul pas folosesc o functie care citeste secvential output-ul fiecarui senzor si il compara cu o datele memorate de la runda precedenta, iar atunci cand intalneste vreo diferenta intoarce coordonatele de pe tabla.
Inainte de a se trece la urmatoare etapa se verifica daca piesa din patratica respectiva poate fi mutata(daca e a jucatorului curent si daca acesta nu e in sah). Daca piesa nu poate fi mutata se semnaleaza acest lucru prin aprinderea tuturor led-urilor pana cand piesa este pusa la loc.
In etapa a doua microcontrolerul calculeaza intr-o matrice auxiliara, unde poate fi mutata piesa. Matricea rezultata este apoi trimisa drept parametru functiei de aprindere a LED-urilor.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.