Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul presupune implementarea jocului X si 0 cu ajutorul unor LED-uri, butoane si un buzzer. Jocul va avea doua moduri, Player vs Player si Player vs Computer, acest lucru fiind selectabil. Scorul va fi afisat tot pe matricea de 3 x 3 la sfarsitul fiecarui joc.
Dupa cum este reprezentat in schema, componentele vor interactiona cu ajutorul microcontrollerului, astfel:
Listă de piese
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Algoritmul initializeaza porturile de intrare iesire, apoi intr-o bucla infinita reseteaza tabela de joc, apoi asteapta input de la jucatori. In urma unei selectii, acesta verifica daca jocul s-a incheiat ( este egalitate sau unul dintre jucatori a castigat ), iar daca raspunsul este pozitiv se actualizeaza si afiseaza scorul. In momentul in care jucatorul muta cursorul led-ul aferent clipeste pana cand este selectat. Cand un jucator castiga led-urile aferente pozitiilor castigatoare clipesc iar buzzer-ul scoate un sunet.
In urma proiectului am deprins noi aptitudini si am invatat noi concepte printre care: realizarea lipiturilor, programarea unui microcontroller, realizarea unor scheme electrice, debug pe micocontroller.
Arhiva cu proiectul din AVRStudio : alin_penea_334ca_proiectpm.zip