Andrei CONSTANTIN (78495) - Joc Snake pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Scurtă prezentare a proiectului:

  • ce face - Permite mișcarea șarpelui prin intermediul a patru butoane.
  • scopul lui - Aprofundarea cunoștințelor obținute la laborator.
  • ideea de la care am pornit - Clasicul joc Snake.
  • utilitate pentru alţii şi pentru mine - Ne permite să ne relaxăm, amintindu-ne de vremurile copilăriei.

Descriere generală

Jocul va fi controlat folosind patru butoane corespunzătoare direcției de înaintare a șarpelui.

Hardware Design

Lista piese

Numar piese Nume piesa Specificatii
1Placa de baza ATMEGA324
1Stabilizator de tensiune
1LCD Display Nokia 5110
4Butoane
1Placa test
17Fire mama-mama

Schema electrica

Software Design

Mediu de dezvoltare: Programmer's Notepad[AVR]

Functiile LCD-ului:

  • void lcd_int(void): Initializeaza I/O si LCD-ul
  • void lcd_str(char *str): Afiseaza un string
  • void lcd_chr(char chr): Afiseaza un caracter
  • void lcd_goto_xy(int x, int y): Sare la adresa (x, y) de pe LCD

Functiile jocului:

  • init_buttons: Initializeaza butoanele.
  • main_screen: Ecranul principal, unde apare butonul de start
  • start_snake: Initializaza harta jocului si sarpele
  • spawn_food: Alege random coordonate pentru mancare
  • show_snake: Afiseaza sarpele pe ecran
  • show_food: Afiseaza mancarea pe ecran
  • move_snake: Realizeaza miscarea sarpelui
  • food_collision: Verifica daca sarpele a mancat

Rezultate Obţinute

Concluzii

A fost un proiect interesant. Am avut ocazia sa invat multe lucruri noi rezolvand problemele aparute pe parcurs.

Download

Bibliografie/Resurse

Biblioteca LCD-ului: lcd.c

  • Documentația în format PDF
pm/prj2018/ddragomir/andrei.cnstn.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0