Andrei CONSTANTIN (78495) - Joc Snake pe LCD
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Scurtă prezentare a proiectului:
ce face - Permite mișcarea șarpelui prin intermediul a patru butoane.
scopul lui - Aprofundarea cunoștințelor obținute la laborator.
ideea de la care am pornit - Clasicul joc Snake.
utilitate pentru alţii şi pentru mine - Ne permite să ne relaxăm, amintindu-ne de vremurile copilăriei.
Descriere generală
Jocul va fi controlat folosind patru butoane corespunzătoare direcției de înaintare a șarpelui.
Hardware Design
Lista piese
Numar piese | Nume piesa | Specificatii |
1 | Placa de baza | ATMEGA324 |
1 | Stabilizator de tensiune | |
1 | LCD | Display Nokia 5110 |
4 | Butoane | |
1 | Placa test | |
17 | Fire mama-mama | |
Schema electrica
Software Design
Mediu de dezvoltare: Programmer's Notepad[AVR]
Functiile LCD-ului:
void lcd_int(void): Initializeaza I/O si LCD-ul
void lcd_str(char *str): Afiseaza un string
void lcd_chr(char chr): Afiseaza un caracter
void lcd_goto_xy(int x, int y): Sare la adresa (x, y) de pe LCD
Functiile jocului:
init_buttons: Initializeaza butoanele.
main_screen: Ecranul principal, unde apare butonul de start
start_snake: Initializaza harta jocului si sarpele
spawn_food: Alege random coordonate pentru mancare
show_snake: Afiseaza sarpele pe ecran
show_food: Afiseaza mancarea pe ecran
move_snake: Realizeaza miscarea sarpelui
food_collision: Verifica daca sarpele a mancat
Rezultate Obţinute
Concluzii
A fost un proiect interesant. Am avut ocazia sa invat multe lucruri noi rezolvand problemele aparute pe parcurs.
Download
Bibliografie/Resurse
Biblioteca LCD-ului: lcd.c
Documentația în format
PDF