Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Schema electrica actualizata:
Jocul se desfasoara pe o matrice de 7 linii x 16 coloane, retinuta in memorie. Playerul controleaza o broasca care trebuie sa se fereasca de obstacole si sa colecteze toate cele 3 stelute pentru a trece la nivelul urmator (sunt 2 niveluri). La castigarea nivelului 2, se castiga si jocul. Scorul porneste de la 999 si numara descrescator. Jucatorul are 3 vieti, care se reumplu atunci cand trece la nivelul urmator.
Coloanele impare cu obstacole se deplaseaza in sus, iar cele pare in jos. Acest lucru se intampla la fiecare 20(la nivelul 1) sau 10(la nivelul 2) unitati scazute din scor. Daca playerul atinge un obstacol, este respawnat si i se scade o viata. Playerul se respawneaza si cand colecteaza o steluta.
In main.c au loc verificarile legate de conditiile de miscare, de castig si de pierdere, respectiv de actualizarea scorului.
In nokia5110.c exista functiile lcd-ului si functiile jocului:
Caracterele de pe ecran se afiseaza cu functia nokia_lcd_draw_char.
Am implementat tot ce am specificat la inceputul proiectului.
Resurse software: