Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
In cadrul acestui proiect voi implementa jocul clasic de Snake pe un ecran LCD aducand o serie de functionalitati suplimentare: sunete realizate prin intermediul unui difuzor si semnale luminoase realizate prin LED-uri pentru evidentierea diverselor evenimente.
Lista piese
Mediu de dezvoltare:
Am folosit o bibloteca pentru LCD-ul Nokia 5510: https://github.com/LittleBuster/avr-nokia5110
La pornirea jocului este afisat un ecran de pornire in cadrul caruia poate fi setata viteza de deplasare a sarpelui. La apasarea butonului 'ENTER' jocul incepe. Sarpele poate fi controlat din cele 4 butoane: 'LEFT', 'RIGHT', 'UP', 'DOWN', iar la apasarea butonului 'ENTER' jocul este intrerupt pana la reapasarea acestuia. In momentul in care jucatorul isi atinge obiectivul este produs un sunet cu ajutorul buzzerului si se aprinde un led. In cazul in care jucatorul pierde este produs un sunet mai lung, este afisat un ecran de game over, iar pana la apasarea butonului 'ENTER' ledurile sunt aprinse succesiv.