Liviu-Andrei MITRUȚĂ (78752) - Vehicul cu senile controlat prin Bluetooth

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Tema proiectului consta in realizarea unui vehicul cu senile ce poate fi controlat cu ajutorul unui dispozitiv Bluetooth. Am ales aceasta idee deoarece am vrut sa fac o jucarie care poate fi controlata prin Bluetooth. Am ales sa folosesc senile in loc de roti pentru a avea tractiune mai buna comparat cu o masina, dar cu o viteza maxima mai mica. Dar, datorita sistemului cu senile, vehiculul are o manevrabilitate mai buna ca o masina, avand posibilitatea sa isi schimbe directia pe loc. Ca utilitate, acest proiect ofera utilizatorilor divertisment, dar are si o valoare educativa, ilustrand modul de control al unui vehicul cu senile, de exemplu, al unui tanc.

Descriere generală

Schema bloc a proiectului:

Ca mod de functionare, modulul HC-05 mediaza comunicarea Bluetooth dintre un dispozitiv Bluetooth si microcontroller-ul ATMega. Controller-ul transmite instructiunile primite driver-ului de motoare L298N ce controleaza senilele de pe partea stanga si dreapta a vehicului.

Hardware Design

Nume piesa Numar
Kit placa de baza cu ATMega324 1
HC-05 1
L298N 1
Servomotor 2

Schema electrica:

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

  • Documentația în format PDF
pm/prj2018/abirlica/liviu.mitruta.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0