Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
În cadrul jocului de memorie cu LED-uri procesorul generează o secvență de aprindere a LED-urilor și jucătorul ar trebui să apase butoane pentru a reface secvența respectivă. Numărul LED-urilor aprinse precum și viteza cu care se aprind ar trebui sa difere in funcție de nivel.
Asemenea oricărui joc, scopul lui este de a relaxa utilizatorul.
Componente:
Matricea de LED-uri 5×7 Kingbright TA20-11EWA:
Schema electrică:
Mediu de dezvoltare
In progress..
Partea de cod a jocului nu este inca implementat complet iar momentan exista un demo care aprinde “1, 2, 3” pe matricea de LED-uri pentru a arata functionalitatea acesteia. Programul genereaza pentru fiecare numar o secventa care va reprezenta ordinea de aprindere a ledurilor, oridine ce este salvata in doi vectori.
Dificultatea pentru mine a fost in a descoperi cum este legata matricea de LED-uri si cum sa aprind led-urile. Munca depusa m-a ajutat sa inteleg mai bine conceptele studiate in cadrul acestei materii.
Code: pm-proj-ralucahampau.zip