Sabin ANTOHE (67160) - Snake LCD
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul va consta in realizarea jocului snake pe un ecran lcd. Este o implementare a variantei clasice de snake. Dificultatea jocului va creste
odata cu punctele acumulate. Pentru control vor exista 4 butoane.
Descriere generală
Scopul jocului este de a aduna cat mai multe puncte. Interactiunea jucator-joc se va realiza prin intermediul a patru butoane. Fiecare buton serveste la schimbarea
directiei cu 90 sau 180 de grade. Nu exista un nivel maxim. De fiecare data cand jucatorul moare, scorul lui este comparat cu scorul maxim si updatat daca este
cazul.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
Componente folosite:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF