Sabina-Andreea HORINCAR (67374) - X & O

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea clasicului joc X & 0, intre 2 persoane,sau intre o persoana si un calculator.
Scopul jocului este ca si in jocul original, de a forma o linie completa de X sau de 0 pentru a castiga.
Proiectul este util pentru ca poate scoate useri din rutina zilnica, oferindu-le un moment de relaxare.

Descriere generală

Schema Bloc

Descriere generala

Placuta va avea butoane de deplasare,de resetare a jocului, de setare a pozitiei alese si un LCD.
Input-ul va fi setat prin intermediul butoanelor, iar output-ul afisat pe LCD.
Atunci cand jocul se termina, jucatorul castigator va fi semnalizat printr-un mesaj.

Modul de joc poate fi :

  • multiplayer implicand 2 jucatori

Hardware Design

Listă de piese:

  • Placa de baza
  • Componente de baza
  • Display LCD
  • Butoane
  • Fire

SCHEMA ELECTRICA

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare : sublime, HIDBootFlash
  • librării şi surse 3rd-party : FrameBuffer

Detalii despre implementarea software-ului se gasesc in README.

Rezultate Obţinute

Am reusit sa duc la capat proiectul pentru 2 jucatori. (TODO future: bot mini-max)

Concluzii

Download

Jurnal

I. Creare placuta de baza

II. Lipit butoane pe placuta secundara

III. Conectarea LCD-ului la placuta de baza

IV. Lipit LCD-ul pe placuta secundara si conectare la placa de baza

V. Implemenatare Soft

VI.Testare

Bibliografie/Resurse

Datasheet ATMEGA324: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/dnovischi/sabina.horincar.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0