Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Jucatorul va controla o nava spatiala prin intermediul a 4 butoane directionale, precum si a unui buton pentru foc. Jocul va consta in supravietuirea impotriva unor valuri de inamici care vin din directia opusa si care la randul lor trag cu proiectile. Dificultatea jocului va creste atat prin numarul de inamici prezenti la un moment dat pe ecran, cat si prin cresterea vitezei lor. Jocul nu va avea un sfarsit, scopul fiind obtinerea unui scor cat mai mare.
Schema bloc:
Lista piese:
Schema electrica:
Pentru dezvoltare am folosit Programmer's Notepad (si dupa ce m-a enervat, Sublime Text), iar pentru compilare, WinAVR. Am folosit o biblioteca pentru interfata cu LCD-ul (vezi resurse #1) si pe care am extins-o cu cateva functii pentru desenarea elementelor grafice. Datorita bibliotecii folosite (care nu permite afisarea caracterelor la o pozitie Y oarecare) am fost nevoit sa modific logica jocului. Exista astfel 5 linii pe care jucatorul si inamicii se pot deplasa, iar pentru a garanta ca jucatorul nu este prea puternic, poate exista un singur proiectil la un moment dat. La coliziunea unui inamic cu jucatorul, sau cand un inamic ajunge in marginea din stanga a ecranului, jucatorul pierde o viata, iar jocul se termina cand jucatorul pierde toate vietile. Pentru realizarea logicii jocului am implementat:
Pentru realizarea sprite-urilor am folosit un utilitar pentru a converti imagini bitmap in vectori de caractere (vezi resurse #2).
Desi am deviat putin de la ideea originala, am obtinut un joc cu mecanici retro asemanator intr-o oarecare masura celui propus initial.