Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Versiunea 1:
Jocul propune o secventa de sunete si lumini pe care utilizatorul trebuie sa le repete,devenind tot mai complex cu fiecare nivel completat Am pornit de la o idee care exista deja, un joculet pe calculator in care trebuie sa urmaresti secventa de sunete si culori pentru a completa nivelul. Este un joc amuzant de jucat si mi s-a parut o idee interesanta de a fi implementat si in varianta hardware si software.
Versiunea 2:
Pian electronic. 8 clape la baza carora se afla un microswitch si un led si care corespund notelor muzicale . La apasarea unei clape un difuzor reda nota corespunzatoare
Lista de piese: micro switch leduri clape printate 3D difuzor display
Schema electrica are si un LCD care ar fi avut rolul de a afisa un mesaj la completarea nivelului si trecerea la nivelul urmator.
Codul va porni de la scheletul de cod de la laborator. Vor fi definite 8 frecvente care corespund notelor muzicale do = 262 Hz, re = 293 Hz, mi = 330 Hz, fa = 349 Hz, sol = 392 Hz, la = 440 Hz,si = 494 Hz, do = 523 Hz Am folosit functia reda_buzzer din laborator care reda notele muzicale. Se verifica pentru fiecare buton in parte daca a fost apasat, si in caz afirmativ se aprinde ledul aferent lui. In caz contrar ledul ramane stins
Ceea ce a rezultat, pana la urma a fost un pian electronic.
La apasarea unei clape, un microswitch detecteaza asta reda catre difuzor nota muzicala.
Ideea pe care am avut-o nu a rezultat tocmai in proiectul creat. Am avut cateva probleme de hardware, nu dificil, insa mi-a luat destul de mult sa observ ca un fir este desfacut :( Dintr-un joc de genul “Simon spune”, in care trebuia sa repet o secventa data de sunete, am finalizat prin a avea un pian electronic colorat. Ceea ce nu e foarte rau. In final, a fost destul de placut :D