Fabian-Emanuel PÎNTEA (67114) - Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

  • Implementarea bine cunoscutului joc Snake pe LCD grafic.
  • Scopul acestui joc este de entertainment si de a oferi relaxare utilizatorilor.
  • Considerand ca majoritatea tinerilor a jucat acest joc in copilarie am hotarat ca este o buna idee de implementat in cadrul acestui proiect
  • Jocul va cuprinde diferite feature-uri in plus fata de cel clasic care urmareste marirea lungimii sarpelui prin 'consumarea' de dots.

Descriere generală

}

Hardware Design

Lista de piese :

  • 1 x Placa de baza (ATMega 324) cu toate piesele aferente
  • 1 x Ecran LCD Nokia 3310
  • 4 x Butoane pushdown
  • 15-20 x fire mama-mama 20cm
  • Rezistente de 470Ω
  • Condensatoare 15pF, 10μ

Schema electrica :

Software Design

Mediu de dezvoltare

Biblioteci externe

Functionalitati

  • Sarpele care este controlat din 4 butoane
  • Mancarea apare random pe LCD
  • Sarpele se mareste odata ce mananca dots
  • Never ending screen - Spatiul este circular neexistand coliziuni cu marginile LCD-ului

Rezultate Obţinute

Concluzii

  • Am avut cateva probleme cu LCD-ul care s-au rezolvat
  • Jocul este unul simplu, dar functional

Download

Codul sursa: source-code.zip
Schema circuitului: schema.rar

Jurnal

  • 23 Aprilie - Alegerea temei si incarcarea listei de piese impreuna cu schema bloc
  • 26 Aprilie - Terminare lipit placa de baza
  • 3 Mai - Schema electrica
  • 12 Mai - Terminare lipit LCD si butoane
  • 20 Mai - Incepere implementare software
  • 24 Mai - Finalizare

Bibliografie/Resurse

Resurse hardware

Resurse software

Documentația în format PDF

pm/prj2017/ddragomir/fabian.pintea.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0