Filip MUNTEANU (67084) - Subway Surfer
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul ales de mine este Subway Surfer pe LCD. Jocul presupune evitarea trenurilor si a obstacolelor si colectarea monedelor.
Scopul jocului este acumularea unui scor cat mai mare.
Ideea a pornit de la jocul Subway Surfer
Proiectul este util pentru a invata cum se poate implementa de la zero un proiect care necesita pe langa software si un hardware.
Descriere generală
Controlarea caracterului pentru schimbarea liniei pe care alearga se va realiza prin accelerometru.
Afisarea se va face pe ecranul LCD.
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Hardware Design
Lista de piese:
LCD Nokia 3310
Conectori
Accelerometru MPU6050 (Am incercat intai cu ADXL345 dar nu am reusit sa il fac sa mearga)
Regulator tensiune LE33
Condensator 10uF
Difuzor Lg G3
Tranzistor 2N2222
Rezistenta 100ohm
2 butoane
Software Design
Pentru dezvoltarea aplicatiei am folosit Programmer's Notepad care s-a instalat odata cu WinAVR. Am folosit biblioteca aceasta pentru Nokia 3310 LCD, iar pentru accelerometru am folosit biblioteca aceasta. De asemenea, au fost foarte utile proiectele din anii trecuti din care m-am inspirat.
Urmeaza sa mai implementez:
Modificarea bibliotecii pentru lcd ca sa pot afisa pe verticala scrisul, pentru ca jocul va fi jucat cu diplayul tinut vertical.
Coliziunile cu trenurile si mutarea caracterului de pe o linie de tren pe alta.
Sunetul.
Rezultate Obţinute
In momentul acesta toate componentele sunt legate la placa de baza si testate, si o parte din cod scris. Ramane de terminat softul si imbunatatit din punct de vedere estetic.
Concluzii
Mi s-a parut destul de interesant proiectul si cred ca o sa continui cu niste side-projects.
Daca nu reusesti sa faci sa mearga o componenta in 2 saptamani, arunc-o si ia alta. Eu am pierdut mult timp cu accelerometrul.
Download
Stadiul softului este destul de incipient si va fi updatat.
Versiunea curenta este aici.
Jurnal
Saptamana 8: Alegerea proiectului.
Saptamana 9: Lipirea componentelor pe placa de baza.
Saptamanile 10-12: Achizitionarea si lipirea componentelor suplimentare.
Saptamanile 13-14: Dezvoltare software.
Bibliografie/Resurse
Resurse software:
Resurse hardware
Documentația în format
PDF