Alexandra SOARE (67463) - Matching Pairs
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Matching Pairs este un joc de memorie in care trebuie sa potrivesti 2 cate 2 carti. Cum se joaca? Este simplu. La inceput toate cartile sunt intoarse. Jucatorul va alege pe rand cate o carte, iar apoi va incerca sa ii gaseasca perechea identica. Numarul cartilor difera in functie de dificultatea nivelului, iar punctajul pe care il primeste jucatorul este calculat in functie de dificultate si timp.
Matching Pairs:
este un joc pe LCD
are ca scop testarea memoriei
jocul va avea 3 niveluri (usor, mediu, greu)
jucatorul va trebui sa gaseasca solutia nivelului ales intr-un timp cat mai scurt
jocul este util deoarece iti testeaza memoria si atentia
Descriere generală
Utilizatorul va folosi butoanele pentru a selecta nivelul de dificultate sau pentru a selecta una dintre carti.
Ledurile se vor aprinde in functie de nivelul ales (1,2 sau 3 leduri).
Buzzer-ul va suna atunci cand jocul se va termina.
Cartile si rezultatele actiunilor vor fi afisate pe LCD.
Hardware Design
placa de baza
butoane
LCD
leduri
buzzer
rezistente
Schema electrica:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
implementarea a fost facuta intr-un text editor de pe Linux
libraria folosita pentru lcd este cea pentru nokia de pe site-ul [1]
initial, toate cartile vor fi desenate cu fata in jos (deci se vor afisa doar niste patrate)
utilizatorul se muta cu ajutorul butoanelor, apoi va selecta o carte
cartea selectata se intoarce cu fata, dezvaluind o imagine
utilizatorul va mai alege o carte in timp ce una dintre carti este cu fata
in cazul in care cartile sunt identice, acestea vor disparea
jocul se termina atunci cand nu mai ramane nici o carte
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe
Resurse Software şi
Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF