Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Lista de componente:
Schema electrica este urmatoarea:
Jocul porneste cu un ecran principal, iar utilizatorul trebuie sa apese butonul orice buton pentru a-l porni. Am implementat mai multe nivele, iar nivelul se schimba dupa ce sarpele mananca 6 bucati de hrana. Initial harta nu are niciun obstacol, apoi cu fiecare nivel apar alte obstacole si creste viteza de deplasare a sarpelui. Daca sarpele atinge un obstacol sau marginea ecranului se trece la ecranul de finish si se afiseaza scorul si nivelul. Pozitia mancarii si a obstacolelor este generata random la fiecare etapa.
Atunci cand eram mic mi-au placut mult acele console electronice cu jocuri si atunci cand am ales aceasta facultate am visat sa pot ajunge sa implementez ceva similar. De asemenea, Snake a fost jocul meu preferat pe telefon in copilarie. Faptul ca am avut ocazia sa implementez acest proiect reprezinta o mare reusita pentru mine, mai ales deoarece este primul proiect care imbina atat partea de software, cat si pe cea de hardware pe care l-am realizat. Acest proiect m-a ajutat sa imi largesc orizonturile in ceea ce priveste cariera mea si sunt recunoscator pentru acest lucru.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.