Ştefan BUŞILĂ (25427) - Implementare Mario

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu o sa conste in implementarea unui joc tip Mario, cu ecran LCD si buzzer pentru sunete.

Scopul proiectului, precum si utilitatea sa, este acela de a amuza utilizatorul, precum multe alte jocuri digitale.

M-am gandit sa fac un joc de tip Mario pentru proiectul meu de la laboratorul cu sistemul de fisiere, cand am auzit ca o melodie de pe card era tema Mario si mi s-a parut ca ar fi amuzant un proiect pe tema asta.

Proiectul mi se pare util fiindca o sa dobandesc cunostinte specifice de PM(care este materia studiata) precum si de dezvoltare de jocuri(care este un domeniu care ma intereseaza).

Descriere generală

Schema bloc a proiectului

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Lista componente aditionale:

*LCD Nokia 5110

*6 Butoane

*Placa test

*Conectori si header pini

*Difuzor

Schema electrica a componentelor aditionale (vor fi puse pe o placa test, iar conexiunile vor fi facute la porturile B si D):

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/avoinescu/proiect-pm.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0