Ştefan BUŞILĂ (25427) - Implementare Mario
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul meu o sa conste in implementarea unui joc tip Mario, cu ecran LCD si buzzer pentru sunete.
Scopul proiectului, precum si utilitatea sa, este acela de a amuza utilizatorul, precum multe alte jocuri digitale.
M-am gandit sa fac un joc de tip Mario pentru proiectul meu de la laboratorul cu sistemul de fisiere, cand am auzit ca o melodie de pe card era tema Mario si mi s-a parut ca ar fi amuzant un proiect pe tema asta.
Proiectul mi se pare util fiindca o sa dobandesc cunostinte specifice de PM(care este materia studiata) precum si de dezvoltare de jocuri(care este un domeniu care ma intereseaza).
Descriere generală
Schema bloc a proiectului
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Lista componente aditionale:
*LCD Nokia 5110
*6 Butoane
*Placa test
*Conectori si header pini
*Difuzor
Schema electrica a componentelor aditionale (vor fi puse pe o placa test, iar conexiunile vor fi facute la porturile B si D):
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF