Iulia-Phoenix-Alice RĂSCOL (67040) - Snake
Autorul poate fi contactat la adresa: alicerphi@gmail.com
Introducere
Scopul jocului este destresarea utilizatorului (si se pare ca, pentru moment cel putin, stresarea creatorului acestuia

).
Ideea jocului este simpla si bine cunoscuta de majoritatea: un sarpe trebuie controlat pe ecran, folosind butoanele de directie. Cu cat atinge mai multe recompense, cu atat lungimea lui creste. De asemenea, jocul este structurat pe niveluri de dificultate, selectate prin apasarea butoanelor.
Descriere generală
Schemă bloc
Mod de interacţionare
Hardware Design
Lista de piese
placa de bază - ATmega324
6 butoane
Modul LCD cu Controller PCD8544 (LCD Compatibil cu Nokia 5110)
conectori mama-mama
placuta de test
regulator de tensiune de 3.3V (+ un condensator)
buzzer (+ condensator)
cablu pentru alimentare
Schema electrica
Software Design
Medii de dezvoltare
EAGLE
HIDBootFlash
Programmer's Notepad
Pentru lcd
Rezultate Obţinute
Utilizare
Cele doua butoane din dreapta:
-> sus - nivelul usor
-> jos - nivelul greu
Butoanele din centru sunt folosite
pentru deplasarea snake-ului
stanga, dreapta, sus, jos).
Concluzii
Download
Jurnal
Lista de piese
Am lipit componentele pe placuta de baza.
Am lipit componentele pe placuta de test, butoanele, buzzerul si condensatorul, lcd-ul (invers initial

, apoi cu mult ajutor, in pozitia fireasca) si headerele pentru a putea face legatura, folosind firele mama-mama, cu placuta de baza.
Am testat functionalitatea butoanelor, a buzzerului si a lcd-ului.
Am scris cod, rezultand un joc cu doua niveluri de dificultate, setate prin apasarea butoanelor.
Bibliografie/Resurse
Documentația în format
PDF