Iulia-Phoenix-Alice RĂSCOL (67040) - Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: alicerphi@gmail.com

Introducere

  • Prezentarea proiectului: Implementarea jocului Snake pe LCD grafic
  • Scopul jocului este destresarea utilizatorului (si se pare ca, pentru moment cel putin, stresarea creatorului acestuia :-\ ).
  • Ideea jocului este simpla si bine cunoscuta de majoritatea: un sarpe trebuie controlat pe ecran, folosind butoanele de directie. Cu cat atinge mai multe recompense, cu atat lungimea lui creste. De asemenea, jocul este structurat pe niveluri de dificultate, selectate prin apasarea butoanelor.

Descriere generală

Schemă bloc

Mod de interacţionare

  • Apasarea butoanelor pentru directie sau pentru schimbarea nivelului de dificultate va fi preluata de placuta de baza, iar rezultatul actiunii va fi vizibil pe LCD.

Hardware Design

Lista de piese

  • placa de bază - ATmega324
  • 6 butoane
  • Modul LCD cu Controller PCD8544 (LCD Compatibil cu Nokia 5110)
  • conectori mama-mama
  • placuta de test
  • regulator de tensiune de 3.3V (+ un condensator)
  • buzzer (+ condensator)
  • cablu pentru alimentare

Schema electrica

Software Design

Medii de dezvoltare

  • EAGLE
  • HIDBootFlash
  • Programmer's Notepad

Pentru lcd

Rezultate Obţinute

Utilizare

Cele doua butoane din dreapta:
-> sus - nivelul usor
-> jos - nivelul greu 
Butoanele din centru sunt folosite
pentru deplasarea snake-ului
stanga, dreapta, sus, jos).

Concluzii

  • Imi mentin parerea despre ce ziceam la inceputul proiectului legat de scopul acestuia. m(
  • Dar ideea de a realiza un proiect atat din punct de vedere hardware, cat si software este buna!

Download

Jurnal

Lista de piese

  • Am lipit componentele pe placuta de baza.
  • Am lipit componentele pe placuta de test, butoanele, buzzerul si condensatorul, lcd-ul (invers initial 8-O, apoi cu mult ajutor, in pozitia fireasca) si headerele pentru a putea face legatura, folosind firele mama-mama, cu placuta de baza.
  • Am testat functionalitatea butoanelor, a buzzerului si a lcd-ului.
  • Am scris cod, rezultand un joc cu doua niveluri de dificultate, setate prin apasarea butoanelor.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2017/avoinescu/iulia.rascol.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0