Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea jocului traditional Snake pe un LCD grafic. Scopul acestuia este acela de realizare a suportului hardware şi software, urmarindu-se regulile de baza ale jocului original.
Vor exista 2 moduri de joc:
In functie de miscarile realizate, sarpele isi va mari dimensiunea cand intalneste un cub de mancare si moare cand intalneste marginea suprafetei sau cand intra in propriul corp. Cubul de mancare este generat aleator.
De asemenea va fi folosit un led, care va indica cand jocul s-a terminat.
Lista piese :
Nume |
---|
Placa de baza |
Placa de test |
LCD Grafic |
Conectori |
Butoane |
Leduri |
Accelerometru MMA7341L |
Fire conectoare mama-mama |
Regulator de tensiune 3.3V |
Pentru a implementa jocul am folosit 2 librarii publice, una pentru LCD si una pentru accelerometru. Jocul incepe cu un ecran central care este afisat pana la selectarea modului de joc si apasand butonul de select. In functie de modul ales, sarpele incepe sa se miste pe ecran, jocul prezinta aceleasi reguli ca jocul clasic de snake. Sarpele nu are voie sa isi atinga corpul sau marginile ecranului. In cazul in care se intampla unul din cele doua cazuri, apare mesajul “You lost”. Pentru a incepe din nou jocul, trebuie apasat butonul de reset de pe placuta de baza. De asemenea pe ecran apare si scorul jucatorului.
Ideea acestui proiect mi s-a parut foarte interesanta si consider ca a fost un mod placut de a invata lucruri noi atat pe partea hardware cat si pe cea software.
Resurse hardware
Resurse software