Neculai-Ovidiu ISTRATE (67037) - T-Rex game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea unui joc asemanator jocului de pe Google Chrome, similar cu Super Mario, pe un LCD color, care va avea scopul de a strange puncte si a te feri de inamici avand si un scor afisat pe ecran in acelasi timp. Pentru fiecare punct strans se va auzi un sunet specific iar in momentul in care jocul se va termina din nou un sunet specific.

Descriere generală

Schema Bloc

Jocul va avea doua nivele, unul usor iar altul mai greu in care vor veni din ce in ce mai multi inamici si care se vor misca mai repede. Aceste nivele vor putea fi alese la inceputul jocului. Prin apasarea butoanelor caracterul se va putea deplasa in fata, va putea sari si sa se fereasca de obstacole care vin din partea de sus. La final de joc, in urma unei coliziuni cu inamicii, dupa sunetul specific va aparea un mesaj de Game Over.

Hardware Design

Lista Piese

  • Placa de baza
  • Componente de baza
  • Modul LCD SPI de 1.8'' (color)
  • Difuzor
  • Butoane
  • Fire

Schema Electrica :

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Mediu de dezvoltare : WinAVR
  • Am creat obiectul nostru care poate sari sau sa se micsoreze, sa inainteze si odata cu aceasta si inamicii si punctele, face zgomote specifice cand primeste un punct si un screen de game over in care alternez culorile alb si negru pentru fundal si pentru obiectele existente.
  • Jocul are doua nivele si acestea se pot selecta la fiecare inceput de joc.
  • Functiile de start, collide enemy si point si bineinteles functiile cu cele 2 nivele
  • Ca functii ajutatoare functia de diferenta in modul (folosita la coliziune)
  • Librării şi surse 3rd-party : Am folosit libraria grafica pentru lcd dintr-un proiect de anul trecut:

http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/prj2016/mandrei/23456

Arhiva cu codul sursa:istrate_neculai_ovidiu_final_pm.zip

Rezultate Obţinute

Poze cu montajul

Videoclip cu rezultatul final : https://we.tl/KBAKQC0aU0

Concluzii

Un proiect interesant. A fost mult de munca la el, si multe incertitudini, dar a fost bine faptul ca am invatat sa lipim si noi acele componente.

Download

Arhiva cu codul sursa si pozele din pagina:istrate_neculai_ovidiu_final_pm.zip

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Biblioteca grafica : http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/prj2016/mandrei/23456

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/astratulat/t-rex-game.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0