Răzvan POPA (67123) - Chess Challenge

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Un device pe care se poate juca sah atat contra unui AI cat si contra unei alte persoane. (Se va incerca in limita timpului disponibil si implementarea de puzzle-uri de sah)

Descriere generală

Controland dintr-un set de butoane un indicator pe LCD, Jucatorii pot selecta si muta piese pe ecran, pentru a juca sah unul cu celalat.

Hardware Design

Lista Piese:

  • Placuta PM
  • LCD
  • Butoane

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • S-au implementat baze de logica pentru fiecare piesa
  • Intreaga logica de joc de sah a fost implementata cu succes si testata
  • Bibliotecile valabile pentru LCD-ul ales au fost prea mari si nu au putut fi folosite
  • Nu am avut suficient timp sa implementez afisari pe LCD fara biblioteci

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/astratulat/chess_challenge_420.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0