Răzvan POPA (67123) - Chess Challenge
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Un device pe care se poate juca sah atat contra unui AI cat si contra unei alte persoane.
(Se va incerca in limita timpului disponibil si implementarea de puzzle-uri de sah)
Descriere generală
Controland dintr-un set de butoane un indicator pe LCD, Jucatorii pot selecta si muta piese pe ecran, pentru a juca sah unul cu celalat.
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
S-au implementat baze de logica pentru fiecare piesa
Intreaga logica de joc de sah a fost implementata cu succes si testata
Bibliotecile valabile pentru LCD-ul ales au fost prea mari si nu au putut fi folosite
Nu am avut suficient timp sa implementez afisari pe LCD fara biblioteci
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF