Cristian-Adrian ȘOANCĂ (67146) - Rattler Race

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea joucului Rattler Race, similar cu Snake, pe un LCD color. Jocul are scopul de a colecta hrana prezenta pe ecran intr-un timp limitat pentru a termina nivelul. Userul va avea 3 vieti; acestea se vor pierde in functie de coliziunile cu el insusi / obstacole / marginile ecranului sau cand timpul expira; pentru fiecare obiect colectat se va actualiza scorul. Se va reproduce un sunet specific pentru fiecare punct strans si pentru finalizarea nivelului.

Descriere generală

Voi folosi un LCD SPI de 1.8'' color pentru a afisa jocul, un joystick pentru miscare, iar pentru high-scores voi folosi memoria EEPROM(persistenta) de pe ATMega

Hardware Design

Lista de Piese

  • Placa de baza
  • Componente de baza
  • Modul LCD SPI 1.8” color
  • Joystick
  • Difuzor
  • Fire

Schema Electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Mediu de dezvoltare : WinAVR
  • librării şi surse 3rd-party : am folosit o biblioteca pentru a comunica cu LCD-ul prin SPI(gfx).
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi: folosesc o structura point_t ce cuprinde un x si un y.

Arhiva cu codul sursa: soanca_cristian_adrian_final_pm.zip

Rezultate Obţinute

Download

Arhiva cu codul sursa, poze, scheme: soanca_cristian_adrian_334cc.zip

Bibliografie/Resurse

Biblioteca grafica : http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/prj2016/mandrei/23456

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/astratulat/8105.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0