Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea joucului Rattler Race, similar cu Snake, pe un LCD color. Jocul are scopul de a colecta hrana prezenta pe ecran intr-un timp limitat pentru a termina nivelul. Userul va avea 3 vieti; acestea se vor pierde in functie de coliziunile cu el insusi / obstacole / marginile ecranului sau cand timpul expira; pentru fiecare obiect colectat se va actualiza scorul. Se va reproduce un sunet specific pentru fiecare punct strans si pentru finalizarea nivelului.
Voi folosi un LCD SPI de 1.8'' color pentru a afisa jocul, un joystick pentru miscare, iar pentru high-scores voi folosi memoria EEPROM(persistenta) de pe ATMega
Lista de Piese
Schema Electrica
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Arhiva cu codul sursa: soanca_cristian_adrian_final_pm.zip
Arhiva cu codul sursa, poze, scheme: soanca_cristian_adrian_334cc.zip
Biblioteca grafica : http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/prj2016/mandrei/23456