Mădălina MITROI (67093) - Eric Cartman Toy

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in realizarea unei jucarii interactive. Jucaria aleasa este personajul Eric Cartman din serialul animat South Park pentru a ii amuza pe cei care ii sunt fani. Aceasta reactioneaza la diferite operatii efectuate de utilizator (se enerveaza, raspunde cu diferite replici).

Descriere generală

Schema bloc:
 Schema bloc

Functionalitatea jucariei este urmatoarea:

  • la apasarea unuia dintre butoanele de pe maini, aceasta va raspunde cu una dintre replicile din cadrul serialului ale personajului. Exista cate un buton pe fiecare mana, fiecare dintre ele provocand o alta replica
  • la scuturarea usoara a jucariei, led-urile din cadrul obrajilor se aprind, semn ca personajul s-a enervat si de asemenea, va spune o replica, dupa care va reveni la normal
  • replicile vor avea o oarecare logica in context

Hardware Design

Lista de piese:

  • Placa de baza
  • Componente de baza
  • Difuzor
  • Accelerometru ADXL345
  • Modul slot card MicroSD
  • LED-uri
  • Butoane
  • Modul DC-DC Step-Down MP1584EN
  • Baterie externa

Schema electrica:
 Schema electrica

Software Design

  • Mediu de dezvoltare : WinAVR
  • Implementat: Redare urmatoarea melodie de pe card SD la apasarea unui buton si intoarcerea la cea precedenta prin apasarea celuilalt buton; LED-ul se aprinde in timp ce o melodie este redata

Rezultate Obţinute

  • Am reusit sa ard accelerometrul pentru ca nu am adaugat un step down intial, astfel ca in imagine accelerometrul apare conectat direct, fara step-down
  • Din cauza acestui lucru, Cartman nu simte miscarea si nu mai poate reactiona in consecinta, asa ca in final, tot ce face Cartman este sa ii incante pe fani cu replicile lui faimoase
  • Daca este apasat pe mana stanga, acesta va spune o replica, daca este apasat pe cealalta, va repeta replica anterioara
  • LED-ul de pe caciula va anunta daca a terminat de zis replica sau nu, astfel, daca este stins, replica s-a terminat, puteti trece la urmatoarea
  • Jucaria merge pe baterie

Imagine din fata:

Imagine din lateral - butoanele au fost puse, ulterior, sub bretele:

Placuta si bateria sunt inauntrul ghiozdanelului:

Montajul:

Concluzii

Proiectul nu a iesit exact cum mi-am propus, dar imi place rezultatul final, m-am ales cu cea mai amuzanta jucarie. Am avut probleme sa fac sa functioneze slotul pentru cardul SD si difuzorul, insa in cele din urma, le-am rezolvat. Accelerometrul este compromis asa ca am ramas doar cu o parte din functionalitatile gandite intial.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2017/anitu/cartman.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0