Amalia-Mihaela FRÎNCU (66915) - Snake pe LCD
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Descriere generală
Userul va putea controla miscarea sarpelui din butoane. Initial, sarpele va avea o dimensiune mica, scopul fiind ca acesta
sa adune cat mai multa hrana fara sa se loveasca de corpul propriu, moment in care se termina jocul. Hrana apare random pe ecran dupa ce sarpele trece prin hrana deja existenta. Cu fiecare hrana consumata, scorul jucatorului creste.
Schema bloc
Hardware Design
Lista piese
Modul LCD Nokia 5110
4 butoane
Regulator tensiune
4 rezistente
Schema electrica
Software Design
Mediu de dezvoltare
EAGLE
HIDBootFlash
Programmer's Notepad
Rezultate Obţinute
Concluzii
Am reusit sa finalizez proiectul si sa obtin un joc functional. Initial am avut dificultati in controlarea pixelilor pe ecran, deoarece setul de instructiuni exemplificat in Datasheet nu a furnizat rezultatul dorit si a trebuit sa combin informatiile din Datasheet cu un tutorial dupa Youtube. In cele din urma proiectul a fost interesant deoarece a necesitat notiuni atat de hardware cat si de software, iar rezultatul final a fost foarte similar cu jocul autentic

Download
Jurnal
Am realizat placuta de baza
Am lipit butoanele, LCD-ul si rezistentele suplimentare pe o placuta de test si am facut legatura intre aceasta si placa de baza
Am instalat bootloader-ul si am incercat sa afisez un mesaj pe LCD
Am desenat snake-ul si acesta isi modifica directia in functie de butoane
Am creat mancarea normala si cea bonus si am implementat coliziunea dintre capul sarpelui si mancare
Am creat meniul si ecranul de final in care se va afisa scorul si un mesaj corespunzator
Am creat al doilea nivel de joc, cu labirint
Am finalizat proiectul si am obtinut un joc functional
Bibliografie/Resurse
Documentația în format PDF