David MARINESCU (67156) - Snake LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul presupune implementarea unui joc Snake pe un ecran LCD.Vor exista 4 butoane pentru modificarea directiilor si un buton pentru pauza/meniu.Se doreste implementarea si unui mod cu obstacole.

Descriere generală

Schema bloc:

Hardware Design

Lista piese:

  • placa de baza
  • 4 butoane
  • display LCD Nokia 5110
  • conectori mama-mama
  • placa de lucru
  • condensator 10μF
  • regulator de tensiune 3.3V

Schema electrica:

Intr-un final, am folosit un regulator de tensiune de 3.3V astfel ca nu am mai avut nevoie de rezistente/diode intre placa de baza si LCD.

Software Design

Mediu de dezvoltare: Programmer's Notepad, WinAVR.

Librarii utilizate: Nokia 3310 LCD library(Tony Myatt).

Jocul incepe prin apasarea oricarui buton.Sarpele este controlat de cele 4 butoane cu scopul de a colecta toata hrana.Jocul se termina atunci cand sarpele ajunge de dimensiunea ecranului sau atunci cand exista o coliziune(se ciocneste de propriul corp).Cand jocul se termina se afisaza mesajul You win/You lose si se poate reincepe prin apasarea oricarui buton.

Rezultate Obţinute

Am reusit sa implementez jocul propriu-zis,dar nu am mai adaugat alte imbunatatiri(obstacole/nivele).

Concluzii

Piesele hardware ar trebui achizitionate din timp pentru ca exista riscul de a nu le mai gasi in magazine.

Proiectul nu a iesit chiar asa cum mi-am dorit pentru ca nu am lucrat suficient la el.

Download

Arhiva proiect 311cc_marinescu_david.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2017/amusat/67156.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0