Matei MIHALEA (67005) - Doodle Jump
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Se doreste implementarea jocului
Doodle Jump (sau unei versiuni cat mai apropiate).
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Lista de pise:
- LCD Nokia 3310
- Placa de baza
- Senzori
- Butoane
Schema electrica:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Am obtinut o implementare desstul de buna a jocului (dupa parerera mea), avand in vedere limitarile LCD-ului.
Concluzii
Partea cea mai dificila(in afara de partea de cod) a fost obtinerea tuturor componentelor deoarece nu am avut lista cu toate componentele de la inceputul proiectului.
Din punct de vedere al partii de software, chiar daca am implementat multe functii noi (necesare pentru jocul ales), consider ca biblioteca LCD-ului este un foarte bun punct de plecare, pentru unele proiecte functiile din aceasta putand chiar fi suficiente.
Desi mi-am propu la inceputul proiectului sa fac posibil controlul personajului si prin senzori, am realizat doar varianta pe butoane.
Consider ca ar fi fost util sa ma fi apucat de partea de cod din timp, chiar fara a avea ecranul lipit (constructia unui schelet de cod poate fi utila).
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
doodlejump331cc.zip
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF