Mihai-Andrei IONESCU-TĂUTU - Snake pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Acest proiect isi propune realizarea clasicului joc snake folosind un display de tip LCD.

Descriere generală

Pentru afisaj voi folosi un display LCD cu interfata SPI. Player-ul va dispunde de asemenea de 4 butoane pentru deplasarea sarpelui pe ecran.

Hardware Design

Lista de piese

Denumire Cantitate
Placa de baza 1
Display LCD 1
Push butoane 5
Rezistente 220 5
Breadboard 2

Schema electrica Eagle

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  mediu de dezvoltare: notepad++ ftw, HIDBootFlash
  librarii folosite:  https://github.com/cpldcpu/uTFT-ST7735/blob/master/uTFT_ST7735.c

Rezultate Obţinute

Am reusit sa duc la capat tot ce mi-am propus legat de acest proiect.

Concluzii

Desi nu este cine stie ce dpdv al complexitatii, totusi, acest proiect m-a ajutat sa inteleg protocolul serial, zonele de memorie ale microcontroller-ului AVR si in general cum se programeaza un astfel de device. Pe viitor imi propun realizarea unor proiecte mai complexe, cum ar fi o consola de jocuri care sa incarce hex-urile in memoria flash etc

Download

Bibliografie/Resurse

Datasheet ATMEGA324: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/amocanu/mihai.ionescu.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0