Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Acest proiect isi propune realizarea clasicului joc snake folosind un display de tip LCD.
Pentru afisaj voi folosi un display LCD cu interfata SPI. Player-ul va dispunde de asemenea de 4 butoane pentru deplasarea sarpelui pe ecran.
Lista de piese
| Denumire | Cantitate |
|---|---|
| Placa de baza | 1 |
| Display LCD | 1 |
| Push butoane | 5 |
| Rezistente 220 | 5 |
| Breadboard | 2 |
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare: notepad++ ftw, HIDBootFlash librarii folosite: https://github.com/cpldcpu/uTFT-ST7735/blob/master/uTFT_ST7735.c
Am reusit sa duc la capat tot ce mi-am propus legat de acest proiect.
Desi nu este cine stie ce dpdv al complexitatii, totusi, acest proiect m-a ajutat sa inteleg protocolul serial, zonele de memorie ale microcontroller-ului AVR si in general cum se programeaza un astfel de device. Pe viitor imi propun realizarea unor proiecte mai complexe, cum ar fi o consola de jocuri care sa incarce hex-urile in memoria flash etc
Datasheet ATMEGA324: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf